L'asciugatura infrared pò significativamentemigliurà u funziunamentu di un extruder twin-screw perchè riduce a degradazione di u valore IV è migliurà significativamente a stabilità di tuttu u prucessu.
Prima, u regrind PET sarà cristallizatu è seccu in circa 15-20 minuti in l'IRD. Stu prucessu di cristallizazione è di siccazione hè ottenutu da una prucedura di riscaldamentu direttu cù a radiazione infrarossa per ottene una temperatura materiale di 170 ° C. Paragunatu à i sistemi lenti di l'aria calda, l'ingressu d'energia rapida è diretta cuntribuisce à l'equilibriu perfettu di i valori di umidità d'ingressu chì fluttuanu in permanenza - i sistemi di cuntrollu di radiazione infrarossa ponu risponde à e cundizioni di prucessu cambiante in seconde. In questu modu, u valore in a gamma di 5.000 à 8.000 ppm in l'IRD hè uniformmente ridutta à un cuntenutu di umidità residuale di circa 150-200 ppm.




Cum'è un effettu secundariu di u prucessu di cristallizazione in l'IRD, a densità di massa di u materiale trituratu aumenta, soprattuttu in fiocchi assai ligeri. In questa cundizione:L'IRD pò aumentà a densità di massa da u 10% à u 20%, chì pò sembra una differenza assai chjuca, ma pò migliurà significativamente a prestazione di l'alimentazione à l'entrata di l'estrusore - anche se a velocità di l'estrusore resta a stessa, pò migliurà assai a prestazione di riempimentu di viti.
Cum'è una alternativa à i sistemi di cristallizazione è di essiccazione à alta temperatura, u sistema IRD pò ancu esse cuncepitu cum'è un secadoru rapidu per operare in modu efficiente è à una temperatura di siccà sottu à 120 ° C. In questu casu, u cuntenutu di umidità ottenutu serà limitatu à "solu" circa 2300 ppm, ma in questu modu pò esse mantenutu in modu affidabile, soprattuttu in a gamma di valori specificati da u fabricatore di l'estrusore. Un altru fattore impurtante hè l'evitazione di fluttuazioni elevate è permanenti in u valore, cù una riduzzione di u cuntenutu di umidità di finu à 0,6% chì riducerà assai u paràmetru IV in u materiale plasticu fusu. U tempu di residenza in l'asciugatrice pò esse ridutta à 8,5 minuti è u cunsumu d'energia hè menu di 80 W / kg / h.
Tempu di post: Feb-24-2022