LIANDA MACHINERYintroduce l'innovazioneTPEE Asciugatrice e VOC Cleaner, un sistema rivoluzionariu chì utilizeghja a tecnulugia di essiccazione infrared per una devolatilizazione superiore di polimeru. Questu articulu sfondate in e proprietà dettagliate è e prestazioni di u sistema, mettendu in risaltu i so numerosi benefici.
U putere di l'infrarossi: Devolatilizazione efficiente è precisa
U core di u sistema si trova in u so sistema di secca infrared. Sta tecnulugia impiega a radiazione infrarossa per riscaldare precisamente i materiali polimerici entranti. Stu approcciu miratu offre parechji vantaghji:
• High Efficiency and Fast Devolatilization: Comparatu à i metudi tradiziunali, u riscaldamentu infrared vanta tempi di trasfurmazioni significativamente più veloci.
• Asciugatura dinamica cù distribuzione uniforme di u calore: u sistema aghjusta in modu dinamicu u riscaldamentu basatu nantu à a tappa di l'asciugatura, assicurendu una distribuzione uniforme di u calore in tuttu u materiale è impediscenu l'agglutinazione.
• Risparmiu d'Energia: L'asciugatrice TPEE & VOC Cleaner di LIANDA ottene più di 60% di risparmiu energeticu cumparatu cù essiccatori convenzionali.
• Low Residual VOCs: U sistema elimina in modu efficace i composti organici volatili (VOC) cum'è u fenol, ottenendu livelli finali sottu 10ppm in u pruduttu finitu.
Un prucessu in dui passi per risultati ottimali
U TPEE Dryer & VOC Cleaner opera in un prucessu meticulosamente cuncepitu in dui passi:
• Passu d'asciugatura:
1. Preriscaldamentu: U materiale hè riscaldatu cù lampi infrared à una velocità di rotazione di tamburi più lenta per ghjunghje à una temperatura predeterminata.
2. Asciugatura: Una volta chì a temperatura hè ottenuta, a velocità di u tamburinu aumenta significativamente per prevene l'agglutinazione, mentre chì i lampi infrared s'intensificanu per compie u prucessu di secca. Sta tappa tipicamenti dura 15-20 minuti, secondu a pruprietà di u materiale.
3. Discharge: Dopu à a fine, u materiale seccu hè automaticamente trasferitu à u prossimu stadiu.
• Sistema di Devolatilizazione per a Rimozione di VOC:
1. Riscaldamentu Infrared Cuntinuu: U materiale seccu sottumette un riscaldamentu cuntinuu per via di a radiazione infrarossa precisamente mirata in u sistema di devolatilization vacuum.
2. Vacuum Devolatilization: U materiale cale hè sottumessu à ciculi ripetuti di trattamentu di vacuum, cacciendu in modu efficace ogni compostu volatile restante.
3. Ultra-Low VOC Emissions: U pruduttu finali vanta cuntenutu VOC sottu 10ppm.
Funzionamentu simplice è Mantenimentu faciule
U TPEE Dryer & VOC Cleaner dà priorità à a facilità d'utilizatore. U sistema presenta una struttura simplice chì facilita a pulizia è permette un cambiamentu rapidu di u produttu.
LIANDA MACHINERY: U Futuru di Devolatilization Polymer
U TPEE Dryer & VOC Cleaner di LIANDA rapprisenta un avanzu significativu in a trasfurmazioni di polimeri. Cù a so tecnulugia infrared efficiente, u prucessu di devolatilizazione in dui tappe è u disignu faciule d'utilizatore, stu sistema offre:
Tempi di trasfurmazioni più veloci
Risultati di devolatilizzazione superiori (COV < 10 ppm)
Risparmio energeticu significativu
Funzionamentu è mantenimentu simplificatu
LIANDA MACHINERY permette à i pruduttori di ottene una qualità è efficienza eccezziunale in a trasfurmazioni di polimeri.Cuntatta cioghje per amparà di più nantu à cumu u TPEE Dryer & VOC Cleaner pò rivoluzionarà e vostre operazioni.
E-mail:sales@ldmachinery.com/liandawjj@gmail.com
WhatsApp: +86 13773280065 / +86-512-58563288
Tempu di post: Apr-17-2024